top of page
Søg
  • peterrasmussen2808

Led & Muskler Liniment

Opdateret: 14. sep. 2020

Æggeskalsmembranen har en positiv effekt på muskler og led.

En 145 år gammel recept mod ømme muskler og led er atter på hylderne i butikkerne. Der findes ingen studier på linimentet, men lutter gode erfaringer i form af skrevne takkebreve. Kaptajn Arvids Universal Liniment, som de oprindelig hedder, har været i Danmark i mere end 80 år og har hjulpet mange danskere af med gigtlignende skavanker gennem tiden.


Anna Jensen

Efter et hårdt arbejdsliv, hvor jeg gjorde rent på en folkeskole, har jeg bøvl med mine ben og læn. Efter at jeg startede med at påsmøre dette natur-liniment, kan jeg igen bevæge mig uden at føle de samme store smerter.

Helt rask bliver man selvfølgelig aldrig, men mange danskere har mærket en forskel, når de påsmører dette natur liniment, hvor æggeskalsmembranen spiller en vigtig rolle. Linimentet trænger hurtigt ind og ved daglig brug, kan de sædvanlige smerter og skavanker lindres.



DROGE.DK

Danmarks eneste producent af liniment m/æggeekstrakt

Droge.dk har forhandling af dette unikke ekstrakt med en livslang positiv referenceliste, fra kunder der gennem livet har haft brug for smertelindring. Til sportsfolk er der nu også udviklet en ny liniment, hvor der også er tilsat pebermynte og kamfer dråber. https://droge.dk/varer/sports-liniment/


Prøv det selv

I en travl hverdag, glemmer vi tit at passe på os selv og små eller skavanker opstår tit med gener til følge. Er dine muskler eller led ømme eller giver ubehagelige gener, så prøv dette liniment: https://droge.dk/varer/muskel-led/

3 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page