top of page
Søg
  • peterrasmussen2808

Akupunktur uden nåle: Det er nu muligt at få samme virkning uden at skulle have nåle påsat.

Opdateret: 1. sep. 2020

Som et alternativt til den traditionelle akupunktur terapi, hvor nåle påsættes de relevante medianpunkter, er det nu muligt at erstatte det med keramiske magnetplastre.

Forestil dig at du har fået din migræne tilbage efter at have siddet forkert på kontoret. Du tager piller, men de virker kun midlertidigt og du ville gerne bestille en tid til din akupunktør, men der er først tid i næste uge.


Akupunktur 24/7

Jeg fulgte anvisningerne på instruktionsskitsen og efter 20 min, kun jeg mærke en varme og lindring af smerterne.

At bruge magnetplastre som erstatning for nåle, er en bekvem løsning i en travl hverdag og det gør det også muligt at sove under behandlingen.


Droge.dk Nano Magnet Plaster

Akupunktur plastre bruges i dag til smertelindring, vægttab, menstruationssmerter, rygestop, hvor tidligere der skulle en akupunktør til at isætte nålene og kunden skulle ligge i 30 min på en briks. Nu om dage i en travl verden, kan kunderne selv bestemme hvor og hvornår de anvender akupunkturens viden og ved at påsætte disse plastre på medianpunkterne, kan samme virkninger opnås, som ved traditionel praktisering.


Kunders oplevelser

Jeg klarer nu selv mine akupunktur behandlinger efter behov og jeg vælger selv tid og sted

En travl IT medarbejder klagede tit over smerter i nakke og albue efter at have siddet ved sit skrivebord i timer og arbejdet med sin mus. han vidste fra tidligere at et besøg hos akupunktøren ville kunne lindre, men indtil da, ville han have det skidt. Han prøvede derfor at bruge dette alternativ og mærkede straks en varme i sin "tennisalbue" og i nakken, hvor han havde sat sine keramiske nano plastre. Efter få timer var en lindring allerede tydelig og næste morgen var han helt normal.


Prøv den moderne teknologi selv

Videnskaben arbejder konstant for at udvikle teknologi der kan hjælpe mennesker og derfor er det et forsøg værd, hvis du har brug for at arbejde med dine meridianer. Prøv selv og se hvordan disse plastre kan hjælpe dig. https://droge.dk/varer/akupunktur-plaster-smertelindring/

8 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page